Документи, необхідні для реєстрації ОСББ
Що потрібно для державної реєстрації Об’єднання власників багатоквартирного будинку (ОСББ)?
Для державної реєстрації Об’єднання власників багатоквартирного будинку (ОСББ) необхідно:
1. Список власників квартир.
2. Паспортні дані, ІПН і копії правовстановлюючих документів.
3. Інформацію про голову ОСББ та ініціативну групу.
4. Назва ОСББ.
5. Підготувати пакет документів для подачі Державному реєстратору (заповнений бланк заяви про державну реєстрацію юридичної особи, статут, протокол, наказ на призначення голови та деякі інші документи залежно від місця реєстрації)
Задля правильної підготовки документів ліпше проконсультуватися у спеціаліста. Знайти хорошого спеціаліста Ви можете у нас на сайті, скориставшись сервісом Пошук спеціаліста.
Статті у цій тематиці постійно актуалізуються. Інформацію про нововведення у сфері державної реєстрації бізнесу дивись на сторінці — Актуальні прикладні інструкції. Держреєстрація бізнесу самостійно.