Подання та отримання документів за результатом державної реєстрації в електронній формі (статут, виписка, витяг та ін.).
При поданні документів реєстратору в паперовій формі, опис зі спеціальним кодом — єдиний документ, який видається Вам реєстратором після проведення процедури реєстрації відповідно до ч. 2 ст. 25 ЗУ «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань» від 15.05.2003 № 755-IV (http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/755-15/page3).
Спеціальний код у Описі, необхідний для доступу до електронних документів Вашого підприємства (виписка, статут), або Виписки (Свідоцтва), якщо Ви фізична особа-підприємець. За кодом, зазначеним в Описі, Ви і інші люди, яким Ви можете передати код, можуть отримати доступ до скан копій Вашого статуту та Виписки в електронному вигляді у форматі .doc на офіційному сайті Міністерства юстиції України (посилання знайдете тут).
Послуга «ОНЛАЙН-ВИТЯГ» дає можливість громадянам через мережу Інтернет отримати електронний витяг з ЄДР.
При цьому:
- — для отримання витягу не потрібна реєстрація або використання ЕЦП;
- — витяг формується автоматично в режимі «онлайн» без участі реєстратора;
- — «Онлайн-витяг» надається без підпису реєстратора, але мають однакову юридичну силу з паперовою формою;
- — сплата за послугу проводиться онлайн за допомогою платіжної картки, яка також виступає ідентифікатором особи;
- — отримати «Онлайн-витяг» можна одразу після сплати.
Типи «Онлайн-витягів» аналогічні «паперовим», що надаються державними реєстраторами.
Кожен «Онлайн-витяг» має унікальні реквізити, за допомогою яких його можна перевірити та завантажити повторно.
Как получить Вытяг из ЕГР онлайн?
Крім того, з серпня 2011 року успішно існує електронна державна реєстрація юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, яка здійснюється за допомогою Реєстраційного порталу. Законом України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо спрощення умов ведення бізнесу (дерегуляція)» встановлено особливості проведення державної реєстрації на підставі електронних документів. Так, до визначення на законодавчому рівні та запровадження в Україні альтернативних електронному цифровому підпису засобів ідентифікації особи під час доступу до ресурсів державних інформаційних систем:
- — електронні документи, що подаються відповідно до цього Закону, крім документів, що засвідчують повноваження уповноваженої особи, засвідчуються електронним цифровим підписом заявника згідно з вимогами законодавства у сфері електронного цифрового підпису;
- — ідентифікація особи заявника, який подає електронні документи відповідно до цього Закону, здійснюється шляхом перевірки електронного цифрового підпису заявника за допомогою посиленого сертифіката відкритого ключа.
Статті у цій тематиці постійно актуалізуються. Інформацію про нововведення у сфері державної реєстрації бізнесу дивись на сторінці — Актуальні прикладні інструкції. Держреєстрація бізнесу самостійно.