Реєстрація ТОВ з участю нерезидента- фізичної особи
Реєстрація ТОВ за участю фізичних осіб-нерезидентів України.
Реєстрація юридичної особи за участю фізичних осіб-нерезидентів України проводиться таким же чином, що і реєстрація юридичної особи за участю фізичних осіб громадян України, за винятком підготовки додаткових документів для іноземця.
Необхідна інформація та документи для реєстрації:
- Організаційно-правова форма (ТОВ, ПП).
- Назва підприємства.
Кілька варіантів, тому що раніше законодавство передбачало можливість резервувати назву майбутнього юридичної особи. В даний час такої можливості немає. Тому перед відвідуванням державного реєстратора для засновників незайвим буде підготувати кілька назв суспільства. Назва повинна бути у повному та скороченому варіанті українською мовою. Також за бажанням, вказується повне та скорочене найменування російською і англійською мовами.
- Місцезнаходження підприємства.
Оренда офісного приміщення або прописка одного з засновників юридичної особи із зазначенням індексу і району міста.
- Розмір статутного фонду (капіталу).
Мінімальний розмір статутного фонду може бути не менш 1 мінімальної зарплати. Формування статутного фонду майном — допускається. Можна змішано, як грошима, так і майном.
- Склад засновників підприємства.
Для підготовки документів необхідні будуть паспортні дані, прописка (з індексом і районом), ідентифікаційний код кожного засновника. Співвідношення частин статутного фонду між учасниками: хто скільки вносить, грошима або майном (майно прописується українською мовою з зазначенням ціни за 1 одиницю товару). Довіреність, якщо інтереси засновника представляє довірена особа.
- Для учасника нерезидента необхідні: ідентифікаційний код України, нотаріальний переклад паспорта фізичної особи нерезидента на українську мову.
Ви можете за додаткову плату у посередників з питань реєстрації або самостійно отримати ідентифікаційний код іноземцю. Для цього необхідна ксерокопія паспорта, завірена нотаріально і присутність іноземця один раз у нотаріуса для видачі довіреності на отримання коду (або можете надати іноземцю зразок довіреності (посилання на документ), а іноземець підпише її там, де йому зручніше. При цьому видача такої нотаріальної довіреності можлива і в інших країнах, але Ви повинні враховувати, що при певних обставинах може знадобитися легалізація або апостилізація такої довіреності).
- Директор підприємства.
Паспортні дані, ідентифікаційний код.
- Види економічної діяльності.
Ви можете визначити коди КВЕД самостійно (посилання на сайт — http://kved2010.com) або за допомогою посередників, які зможуть Вам правильно підібрати види діяльності за КВЕД. У разі ліцензування, необхідно, щоб в Статуті і у Витягу з ЄДР по Вашому підприємству були прописані конкретні коди видів діяльності, за якими буде відбуватися ліцензування
- Контактний номер телефону підприємства.
Для державної реєстрації юридичної особи у Державному єдиному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців Вам необхідно підготувати наступні документи:
- Правильно заповнений бланк заяви на реєстрацію юридичної особи(подається реєстратору).
- Статут (подається реєстратору).
- Рішення або протокол про його створення (подається реєстратору).
- Наказ про призначення директора (зостається у Вас).
ВАЖЛИВО!
Вимоги до змісту та вигляду вищевказаних документів можуть відрізнятися залежно від міста України, або навіть реєстратора, в якого Ви вирішили здійснити державну реєстрацію. Тому, задля економії часу, Вам краще попередньо звернутися до Державного реєстратора, щоб отримати розьяснення щодо вимог оформлення документів.
Наприклад, з 02.11.2016 року на усіх Протоколах та Рішеннях підписи повинні бути завірені нотаріально, відповідно до Закону України, який вносить зміни у ряд нормативно-правових документів щодо державної реєстрації бізнесу. Це не стосується Протоколів і Рішень, що подаються при первинній реєстрації. Але це не однозначно. Завтра вони придумають щось ще.
Пильнуйте — підписуйтесь на нашу розсилку на сторінці сайту.
По закінченню реєстрації Ви отримуєте:
- Опис по Вашому підприємству з кодом, необхідним для доступу до електронних документів Вашого підприємства (виписка, статут).
Відповідно до ч. 2 ст. 25 ЗУ «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та підприємств та Громадського Формування» (http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/755-15/page3), Виписка з 01.01.2016 року видається тільки в електронному вигляді за кодом, вказаним у Описі по Вашому підприємству на офіційному сайті Міністерства юстиції України (посилання — https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch). За цим же кодом Ви і інші люди, яким Ви можете передати код, можуть отримати доступ до скан копій Вашого статуту. Це ще одне нововведення цього року — на Статуті відмітка реєстратора не ставиться — оригінал статуту доступний тільки в електронному вигляді.
Опис Ви отримуєте після реєстрації Вашого підприємства. З 01.01.2016 року, Опис — єдиний документ, який видається Вам реєстратором після проведення процедури реєстрації. З 02.11.2016 — на Вашу вимогу Вам можуть видати Виписку у паперовому варіанті з підписом і печаткою реєстратора.
- Статут вашого підприємства, без позначки реєстратора (якщо Ви зробили два примірника для зручності, внутрішнього користування).
- Рішення або протокол про його створення.
- Наказ про призначення директора.
- Печатка в автомат-корпусі (робиться окремо у будь-якому місці де виготовлюють печатки).
Додатково пропонуємо скористатися Пошуком спеціаліста, щоб отримати наступні послуги зі знижкою:
- Отримання ідентифікаційного коду іноземцеві.
- Переклад паспорта іноземця у нотаріуса.
- Розробка ескізів емблеми підприємства.
- Додатково печатки, штампи, факсиміле, датери.
Термін відкриття юридичної особи від 3 до 7 робочих днів.
Отримання ідентифікаційного коду іноземцеві 5-7 робочих днів.
Статті у цій тематиці постійно актуалізуються. Інформацію про нововведення у сфері державної реєстрації бізнесу дивись на сторінці — Актуальні прикладні інструкції. Держреєстрація бізнесу самостійно.