Обов’язки маркетолога про які Ви не знали
Кожен другий якщо не маркетолог, то інтернет-маркетолог.
Таке відчуття, що світ переповнився маркетологами і it-шниками. Але, це більше філософія…
Поговоримо сьогодні про те, чим повинен займатися маркетолог, які його обов’язки і функції
Аналіз ринку
Це і є одна з основних функцій маркетолога — стежити за рухом ринку. Особливо, якщо ринок, в якому ви працюєте, більш інертний. Тут не може бути зволікань. Трохи задрімали, а через мить, можете спостерігати, як ваша компанія летить в трубу і з ринку в цілому.
Робота з клієнтами
Я не кажу про продажі, які повинен виконувати сейлз-менеджер. Швидше про те, щоб розуміти, чого хоче клієнт, його потреби і мрії. При хорошому взаємодії з вашим споживачем ви отримуєте більш точну картину або портрет клієнта, які зможете передати у відділ продажів або реклами.
Аналіз конкурентного середовища
Куди ж без стеження за конкурентами. Цим не займається хіба, що ледачий. Але, необхідно пам’ятати, що конкурент — це основний суперник. Вивчати повадки суперника і його тактику дуже важливо, щоб розуміти його перевага, а не зависати на лаврах власної гідності. Повірте, завжди знайдуться ті, хто робить краще і креативніше.
Пошук нових клієнтів
І знову розмова не про продажі. Пам’ятайте, ми їх залишили професіоналам.
Маркетолог повинен постійно шукати нові шляхи залучення. Пошук нових ніш.
Аналіз грошових коштів
І останній обов’язок маркетолога, це робота з грошовими потоками. Дійсно хороший маркетолог зможе розрахувати обороти компанії, а також обороти конкурентів і ринку в цілому.
✅Дінаміка ринку (спади і підйоми)
✅Дінаміка зростання конкурентів
✅Прібиль компанії по різних сегментах
✅Прібиль на одиницю продукції
✅Дії конкурентів у відповідь на ваші маніпуляції з цінами товару
Обов’язок маркетолога — стежити за успіхами і провалами компанії
P.S. Ще одна найголовніша функція маркетолога — Якщо щось не виходить у керівництва та/або компанія йде на дно — в усьому винен маркетолог!)