Анна Тураєва фешн-фотограф у Маямі. Історія успіху

Анна Тураєва знімає рекламу модних брендів в Майамі. Вона з юних років захоплювалася фотографією. Але гроші заробляла на концертному бізнесі. У 2014 році дівчина переїхала в Майамі. Два роки вона по крупинках збирала портфоліо, і тепер знімає рекламу для глянцевих американських журналів.  Так як же фотограф-любитель став професіоналом?

Як Анна Тураєва поїхала в США і стала фешн-фотографом?

Перші кроки

У Києві Анна працювала в концертному агентстві — привозила на українську сцену артистів з Європи і США. Через кризу в 2014 році вона зі своєю сім’єю переїхала до Флориди, куди нерідко заглядала в подорожах. На сонячному півострові Анна продовжила працювати з музикантами, але з часом зрозуміла, що гроші і справжній адреналін приносить не наймана робота, а власний бізнес.

Гроші і справжній адреналін приносить не наймана робота, а власний бізнес

Фотомистецтвом Аня захоплювалася ще з дитинства. Перші кадри вона зробила на подарований батьком плівковий фотоапарат «Київ». Подорослішавши, Анна придбала техніку краще і у вільний час відправлялася фотографувати.

Коли постало питання чим займатися — відповідь була однозначна, фотографія. Райські види Майамі — ідеальне для цього місце. І Анна занурилася в навчання: онлайн-курси, статті, лекції. Дівчина вчила теорію, і одночасно напрошувалася в безкоштовні помічники до досвідченими фотографам. «Хотіла підглянути, як влаштована робота, як збирають команду, де шукають клієнтів», — згадує вона.

Безкоштовні зйомки

Потроху в її портфоліо з’являлися перші досягнення. Резюме дівчата в інтернеті знайшов нью-йоркський бренд одягу Saintchic Paparazzi Visors, який шукав фотографа в Майамі для зйомки головних уборів. «За зовнішнім виглядом мене порахували креативної і довірили зйомку», — згадує Анна. Чергова безкоштовна робота і цінна галочка в портфоліо.

«Я мріяла працювати з фешн-брендами», — зізнається дівчина.

Анна продовжила вчитися — записалася на онлайн-курс відомого світового фешн-фотографа Ніка Найта. $ 1,6 тис. На навчання дівчина взяла в кредит. Чотири місяці британець розповідав про фотографії, яку люблять американці. Як придумувати яскраві історії для глянцевих зйомок, що пропонувати клієнтам, як шукати натхнення і знайти власний почерк.

Домашні завдання Анна вирішувала з граничним старанням. Кращі роботи публікувалися в глянцевих журналах.

«Можливо, мої роботи були не ідеальні, але все завдання я намагалася виконувати максимально творчо», — зізнається вона.

Перші публікації в глянці

Весь цей час Анна знімала безкоштовно, а на життя заробляла в концертному бізнесі. Зусилля не пропали дарма, і з часом їй вдалося пробитися в глянцеві журнали.

Анна познайомилася з власниками модельних агентств, яким ніколи не відмовляються від додаткових фотосетів. Потім знайшла ентузіастів серед візажистів і стилістів, які теж безкоштовно працювали заради портфоліо.

Фото Ганни Тураєвої з Інстаграмм

Это слайд-шоу требует JavaScript.

Анна придумувала фешн-історії, знімала їх, і відправляла роботи в журнали, які йдуть назустріч молодим фотографам. Якщо редакторам подобалися знімки, їх друкували.

«Жодна історія, яку б я не подавала, була надрукована», — хвалиться Анна.

Всі роботи Анна паралельно публікувала в соціальних мережах. І через три місяці після дебюту написав перший платний клієнт. Дитяча школа замовила у Ані зйомку свята за $ 800.

Перший гонорар 800 баксів! «Непогано, як для новачка», — згадує дівчина.

Великі клієнти

До 2017 року фотографії Анни вже з’являлися в таких журналах як Ellements, Scorpio Jin, Dauphine Magazine, The Cover Magazine, Elegant та інших.

В цьому році у Ані з’явився перший великий клієнт з ім’ям. Німецький бренд Gharieni, який виробляє преміальні ліжка для дорогих готелів, замовив у Анни непросту зйомку. У студії ліжко потрібно було перетворити в SPA салон.

20 чоловік працювали над зйомкою 8 годин, надалі роботи Анни з’явилися на білбордах, в каталогах і в онлайн-рекламі. Розмір гонорару Анна не називає.

Як живуть фотографи в Майамі

За словами Анни, працювати фотографом в курортному американському місті цікаво.

Клієнти запрошують працювати на яхтах за кілька мільйонів доларів, круглий рік світить яскраве сонце, а знімати можна практично де завгодно: від парків з пальмами до казкових океанських пляжів.

Українські замовники Анни часто просять підкреслити, що знімали саме в Майамі.

Якось раз Анна знімала гламурну маямську домогосподарку в норковій шубі. Для журналу Lucy’s Magazine стиліст Анни роздобув шубу з Нью-Йорка за $ 40 тис.

Але в більшості випадків дівчина сама шукає реквізит. Одного разу Анна залізла в борги на $ 20 000 за кредитною карткою, коли їй кров з носа потрібні були аксесуари для зйомки. Брак фахівців з індустрії моди — зворотна сторона бізнесу в туристичному місті.

«Більшість людей працює або в туризмі та обслуговуванні, або в нерухомості».

Ретуш фотографій Анна передала найманим працівникам, її робота — придумувати ідеї, організувати процес, знайти кращий кадр.

Прибуткові весільні фотосесії

Спочатку дівчина прагнула займатися виключно фешн-фотографію. Але конкуренція за місце в американському глянці — божевільна.

«Потрібно постійно шукати зв’язки. Без знайомств в цій сфері ніяк», — говорить вона.

Тому Анна не відмовляється від зйомок сімей, дітей та інших підробітків.

«Багато хто хоче виглядати, як з обкладинки», — говорить вона.

На початку року Анна разом з колегою заснувала паралельний бізнес — мініпродакшн — спеціально під весільну зйомку.

Закохані з усієї Америки приїздять вінчатися на берег океану. Весільний сезон в Майамі триває весь рік. Анна наймає інших фотографів, відеографів, щоб зняти всіх бажаючих. Попит настільки великий, що клієнти готові щедро платити фотографам.

Якщо вартість персональної фотосесії — від тисячі доларів, то весільна — $ 3-4 тис. За місяць Анна в середньому заробляє близько $ 10 тис.

Майже всю техніку для роботи дівчина орендує. Заощадити допомагає професійна солідарність — потрібний об’єктив можуть позичити знайомі.

Перетворити хобі на бізнес коштувало $ 3 тис. — витрати на навчання і базове устаткування. Фінансові витрати відбилися за кілька успішних зйомок. Отже, головне — бажання!

 

Щоб почати прямо зараз свою піар компанію — напишіть нам на сторінці «Сотрудничать». Ми з радістю опублікуємо про вас статтю безкоштовно. Такий ось подарунок від нас!)

А поки що, можете почитати  інші наші статті, або написати комментарь під цією статтею, я полюбляю спілкуватись.

Подпісуйтесь на наш журнал та знаходьте своє натхнення серед багатого досвіду інших українських підприємців.

Стаття підготовлена Редакцією MC Today

 

Оставьте свой комментарий

%d такие блоггеры, как: