Реєстрація Приватного Підприємства (ПП)
На відміну від ТОВ (Товариства з обмеженою відповідальністю) та інших юридичних осіб власник Приватного Підприємства особисто несе відповідальність за борги свого підприємства всім своїм майном. Оподаткування та облік діяльності приватного підприємства не простіше, ніж у інших юридичних осіб.
Тому якщо ви вирішили почати власний бізнес, готові стати власником юр. особи, і розумієте яка відповідальність на вас чекає, Можете сміливо реєструвати Приватне Підприємство, призначити директора або самому виконувати обов’язки директора.
Порядок оформлення та перелік необхідних документів є аналогічним з підготовкою документів для державної реєстрації ТОВ у Державному єдиному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців.
Також, якщо у Вас немає часу займатися реєстрацією ПП самостійно, Ви можете звернутися до посередників, які займаються реєстраційною діяльністю.
Зазвичай вони надають наступні послуги з цього питання:
- Проконсультують, щодо створення та діяльності ПП.
- Нададуть допомогу у підборі видів економічної діяльності ПП(КВЕД).
- Підготують всі необхідні документи для реєстрації ПП.
- Оплатять всі необхідні для реєстрації державні збори.
- Зареєструють підприємство у відповідних органах обліку (пенсійний фонд, податкова інспекція і т. д.).
- Допоможуть в отриманні всіх документів, що підтверджують факт реєстрації вашого підприємства.
- За необхідністю допоможуть виготовити печатку, штамп, датер, факсиміле.
- При необхідності допоможуть (проконсультують) відкрити рахунок в банку.
- Після закінчення реєстрації передадуть вам повний пакет документів.
З чим необхідно визначитись і що необхідно надати для реєстрації юридичної особи посередникам:
- Визначитись, яка організаційно правова форма буде у Вашої юридичної особи (у нашому випадку це — Приватне Підприємство).
- Визначитись з назвою підприємства (кілька варіантів) українською мовою, а також, за бажанням, російською, англійською мовами.
- Визначитись з місцезнаходженням юридичної особи. Юридична адреса із зазначенням міста, району міста та індексу.
- Підготувати список складу засновників — їх паспортні дані, ідентифікаційні номери, прописка і індекс. Скан копії в хорошій якості.
- Скан, або копія паспорту директора з пропискою (вказати район міста або області, а також індекс), ідентифікаційний номер.
- Розмір статутного фонду, що вноситься, процентне співвідношення між засновниками. Мінімальний розмір статутного фонду дорівнює одній мінімальній заробітній платі в Україні. Якщо статутний фонд формується майном, список майна та його вартість по кожній одиниці українською мовою (наприклад, стіл офісний — 1 (одна) одиниця за ціною 400,00 (чотириста) грн. 00 коп. і т.д.).
- Види діяльності, підібрати, які можна на сайті, або безпосередньо у посередників. Вказати основний вид діяльності — може бути тільки один основний (вказується у виписці).
- Контактний телефон підприємства.
Термін повної реєстрації у посередників складає максимум 10 робочих днів.
Знайти необхідних спеціалістів Ви можете також у нас на сайті у розділі Пошук спеціаліста
Статті у цій тематиці постійно актуалізуються. Інформацію про нововведення у сфері державної реєстрації бізнесу дивись на сторінці — Актуальні прикладні інструкції. Держреєстрація бізнесу самостійно.